Çekmeköy Belediyesi Seri Nokta
Ahmet Selman ALBAYRAK/Fen İşleri Müdürlüğü
Ahmet Selman ALBAYRAK/Fen İşleri Müdürlüğü

Ahmet Selman ALBAYRAK

Fen İşleri Müdürlüğü

Fen İşleri Müdürlüğü

Dökümanlar
  • Müdürlük Görevleri

    a) Yol Bakım, Onarım, Projelendirme ve Yapım İşleri
    b) Altyapı Hizmetleri
    c) Kışla Mücadele
    ç) Trafik ve Sinyalizasyon Hizmetleri
    d) İnşaat Bakım, Onarım, Projelendirme ve Yapım İşleri, Hizmet Binalarının Büyük Onarım ve Bakım İşleri
    e) İhale ve Satın Alma İşlemleri

    Dökümanlar
  • Organizasyon Şeması

    Organizasyon şeması yukarıdaki gibidir. Büyütmek için üzerine tıklayın.

    Dökümanlar
  • Müdürlük Hizmetleri

    Madde Yol Katılım ve Kanal Katılım Onayı

    1. Dilekçe
    2. Tapu
    3. Çap
    4. Aplikasyon Krokisi
    5. İmar durumu
    6. İnşaat istikamet rölevesi
    7. Mimari (dört takım) ve kanal bağlantı projeleri (2 takım)
    8. Noterden taahhütname
    9. Harç makbuzu

    Yol Projesi ve Kırmızı Kot Onayı

    1. Dilekçe
    2. Tapu
    3. Çap
    4. Aplikasyon krokisi
    5. İmar durumu
    6. İnşaat istikamet rölevesi
    7. Ücret bedeli

    İş Bitirme Kabul Belgesi Verilmesi

    1. Dilekçe
    2. Tretuar alanını gösteren bina cephe fotoğrafı
    3. Ücret bedeli

    Kanal Rabıt Bağlantısı

    1. İSKİ Sultanbeyli Şube Müdürlüğünden alınacak Alt Yapı Ruhsat Formu ( İĞDAŞ, AYEDAŞ ve Telekom tarafından onaylanacak)
    2. İnşaat ruhsatı fotokopisi (parseldeki her bina için ayrı ayrı)
    3. İmar ve Şehircilik Müdürlüğünce tasdikli mimari projenin, tüm kurumların onayını içeren başlık sayfasının fotokopisi
    4. Tasdikli mimari projenin sonundaki İSKİ tasdikli vaziyet planı ve kesitlerinin fotokopisi (İSKİ tasdikleri dâhil) veya tasdikli İSKİ projesi fotokopisi.
    5. Onay harç ve ücreti
    6. Uzun metrajlı kazılarda yerinde ölçüm yapılır ve Belediyemiz Zabıta Müdürlüğünden taşıma belgesi alınması gerekir.

    Kanal Rabıt Arıza ve Su Bağlantı Ruhsatları İçin;

    1. İSKİ Sultanbeyli Şube Müdürlüğünden alınacak Altyapı Ruhsat Formu (İGDAŞ, AYEDAŞ ve Telekom tarafından onaylanacak.)
    2. Ücret makbuzu
    3. Uzun metrajlı kazılarda yerinde ölçüm yapılır ve Belediyemiz Zabıta Müdürlüğünden taşıma belgesi alınması gerekir.

    Elektrik Bağlantı Ruhsatı İçin;

    1. AYEDAŞ tan alınacak Altyapı Ruhsat Formu (İGDAŞ, İSKİ ve Telekom tarafından onaylanacak)
    2. Ücret makbuzu
    3. Uzun metrajlı kazılarda yerinde ölçüm yapılır ve Belediyemiz Zabıta Müdürlüğünden taşıma belgesi alınması gerekir.

    Yağmur Suyu Hattı Bağlantısı, İzolasyon ve Sondaj Kazısı

    1. Dilekçe
    2. Yerinde yapılacak olan ölçümden sonra düzenlenecek kazı ruhsatının diğer kurumlar tarafından onaylanması (İGDAŞ, AYEDAŞ İSKİ ve Telekom)
    3. Ücret makbuzu
    4. Uzun metrajlı kazılarda yerinde ölçüm yapılır ve Belediyemiz Zabıta Müdürlüğünden taşıma belgesi alınması gerekir.

    Resmi Kurumların Tranşe Ruhsatları

    1. Resmi Kurumlarca düzenlenen ve tasdik edilen Altyapı Ruhsat Formu (kazı yapılacak yerin krokisi, metrajı ve zemin kaplama cinsi belirtilerek)
    2. Uzun metrajlı kazılarda yerinde ölçüm yapılır ve Belediyemiz Zabıta Müdürlüğünden taşıma belgesi alınması gerekir.
    Dökümanlar
  • Müdürlük Faaliyetleri Raporları

  • Müdürlük Faaliyetleri

    1.1. ALTYAPI ÇALIŞMALARI

    1.1.1. Yol Açma, Bakım-Onarım Çalışmaları
    1.1.1.1. Yol Açma Çalışması

    Alemdağ Nişantepe Mahallesi; Fatih Sultan Mehmet Caddesi devamı, Dumlupınar sokak devamı, Cumhuriyet Caddesi, Selim Sokak, İncir Sokak, Has Sokak’ta dahil olmak üzere 3900 m yol açma çalışması yapıldı.
    Alemdağ Reşadiye Köyü; Reşadiye Şifa Sokakta 200 m yol açma çalışması yapıldı
    Çekmeköy Merkez Mahallesi; Eski Üsküdar Caddesi Taha Sokak 200 m yol açma çalışması yapıldı. Adnan Kahveci Caddesi 1.100 m yol açma çalışması yapıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü arkası ve bağlantılı sokaklarında yol açma çalışması 1600 m halen devam ediyor.
    Taşdelen Aydınlar Mahallesi; Burçak sokakta 50.00 m yol açma çalışması yapıldı.
    Taşdelen Güngören Mahallesi; Başaran sokakta 170.00 m yol açma çalışması yapıldı.

    1.1.1.2. Agrega Ve Stabilize Malzeme Serimi Çalışması
    Belediyemiz sınırlarındaki cadde ve sokaklarda bozulan yollara dolgu malzemesi olarak, asfaltlama çalışmalarında alt yapı malzemesi olarak kullanılmak ve gerektiği yerlerde serilmek üzere 1.500 ton stabilize malzeme ve 6.200 ton agrega alınmış ve gerekli yerlere serilerek kullanılmıştır.
    Alemdağ Nişantepe Mahallesi; Cumhuriyet Caddesi, İncir Sokak (Erkek Lisesi Önü), Gül Sokak, Fulya Sokak, Orkide Sokak, Portakal Sokak, Kartopu Sokak, Gerdanya Sokak, Dumlupınar Sokak, Has sokak, toprak sokak, düz sokak, orman sokak ve bağlantılı sokaklarında olmak üzere toplam 3000.00 m stabilize serim ve Çiğdem Sokakta 1.000.00 m asfalt kırığı serim çalışması yapıldı.
    Alemdağ Çatalmeşe Mahallesi; Dereboyu Caddesinde, 168.170,171.173,174. Farklı sokaklarda 1.400,00 m stabilize serimi yapıldı.
    Alemdağ Reşadiye Mahallesi; Reşadiye Caddesi Kamerya Sokak, Hisar Sokak, Yeliz Sokak, Fırın Sokak, Dutluk Sokak ve Gürgen Sokakta olmak üzere toplam 1.800 m stabilize serim çalışması yapıldı.
    Çekmeköy Merkez Mahallesi; Eski Üsküdar Caddesi Taha Sokak, Adnan Kahveci Caddesi, Atış Sokak, Durmuşoğlu Sokak, Aşıklar Çayırı Sokakta 1.600 m stabilize serimi yapıldı.
    Taşdelen Aydınlar Mahallesi; Burçak sokak da 50,00 m stabilize serimi yapıldı.
    Taşdelen Güngören Mahallesi; Başaran sokak da 170,00 m stabilize serimi yapıldı.

    1.1.1.3. Asfalt Yol Tamiri Yapılması
    Belediyemiz sınırlarındaki cadde ve sokaklarda bozulan yollarda asfalt yaması yapılması kapsamında ilçe bazında 6.000 ton asfalt yaması çalışmalarına başlanılmış ve bu çalışmalar tamamlanmıştır. (mahalle/sokak/miktar bazında bilgi)


    1.1.1.4. Asfalt Yol Yapım ve Bakımı
    22.500 ton asfalt yol yapım işi ihale edilmiş ve bu çalışmalarda bitirilerek tamamlanmıştır. (mahalle/sokak/miktar bazında bilgi)
    Yapılan çalışmalarla ilçemizi çağdaş kentsel bir görünüme kavuşturmak, halkımıza Çekmeköy ilçesinde yaşamanın ayrıcalığını hissettirmek amaçlanmaktadır.

    1.1.1.5. Bordür ve Tretuvar Yapım İşleri
    Çekmeköy İlçesi Hamidiye, Mehmet Akif ve Mimar Sinan Mahalleleri’nde bordür ve tretuvar, Çamlık Merkez Mahallesi’nde bordür – tretuvar bakım ve onarım çalışmaları için projeler hazırlanmış ve bu mahallelerde bordür ve tretuvar çalışmaları yapılarak bu çalışmalar tamamlanmıştır.

    Hamidiye Mahallesi: Hamidiye Mahallesi’nde 4.800 m beton bordür, 2.300 m drenaj taşı, 1.500 m oluklu bordür ve 25.500 m² parke taşı döşenmiştir.
    Mehmet Akif Mahallesi: Mehmet Akif Mahallesi’nde 2.600 m beton bordür, 1.200 m drenaj taşı, 350 m oluklu bordür ve 14.500 m² parke taşı döşenmiştir.
    Mimar Sinan Mahallesi: Mimar Sinan Mahallesi’nde 4.200 m beton bordür, 815 m drenaj taşı, 1.200 m oluklu bordür ve 12.000 m² parke taşı döşenmiştir.

    1.1.1.6. Bordür – Tretuvar Bakım ve Onarımı 

    Çamlık Merkez Mahallesi’nde bordür – tretuvar bakım ve onarım çalışmalarında 5.000 m beton bordür ve 2.750 m² parke taşı döşenmiştir. 2009 yılında toplamda 16.600 m beton bordür, 4.315 m drenaj taşı, 3.050 m oluklu bordür ve 54.750 m² parke taşı döşenmiştir.

    1.1.2. Dere Islah ve Temizlik Çalışmaları

    1.1.2.1. Dere Temizliği
    Alemdağ Merkez Mahallesi; Merkez Mahallesinde orman kenarında bulunan derede 150 m temizlik yapıldı.
    Alemdağ Çatalmeşe Mahallesi; Çatalmeşe Mahallesinde bulunan derede 100 m dere temizliği yapıldı
    Taşdelen Bölgesi; Palamut deresi Öztürk Caddesi altında köprü geçişleri ile birlikte 50 m dere temizliği yapıldı.
    Çekmeköy Merkez Mahallesi; Köy içi deresinde köprü geçişleri ve etraflarında 1.000 m dere temizliği yapıldı
    Çekmeköy Mehmet Akif Mahallesi; Kemerde deresinde dere geçişleri ve dere hattı boyunca 250 m dere temizliği yapıldı


    1.1.2.2. Dere Geçişleri
    Alemdağ Nişantepe Mahallesi; Dumlupınar Caddesi ve Caddeye bağlanan Sokakların dere üstünden geçen geçişlerinde 2*1000 lik çapta künkler döşenerek toplam 200 m olmak üzere dere geçişi yapılmıştır.

    1.1.3. Atık Su -İçme Suyu -Yağmur Suyu Kanal Yapım ve Bakım Çalışmaları

    1.1.3.1. Atık Su Kanal Hattı Çalışması
    Alemdağ Nişantepe Mahallesi; Nişantepe Mahallesi Has Sokak’ta 400 m atık su kanal çalışması tarafımızdan yapıldı.
    Çekmeköy Mimar Sinan Mahallesi; Emin Sokak ta bulunan Çekmeköy İlköğretim Okulunun kanal hattında bulunan sorundan dolayı İ.S.K.İ.’ye 100 m kanal hattı yaptırıldı.
    Taşdelen Kirazlıdere Mahallesi; Fevzi Çakmak Caddesinde atık su kanalına ihtiyaç duyulduğundan İ.S.K.İ. ye 100 m kanal hattı yaptırıldı
    Ömerli Koçullu Köyü; Koçullu Köyü ve Kadirova’da İ.S.K.İ. atık su kanal hattı yaptırıldı ve asfalt yama çalışması tamamlandı.

    1.1.3.2. İçme Suyu Hattı Yapımı
    Ömerli Koçullu Köyü: Koçullu Köyü ve Kadirova bölgelerinde İ.S.K.İ. ye içme suyu yaptırıldı ve hat tamamlandı ve asfalt çalışması devam ediyor
    Alemdağ Reşadiye Köyü: Şehit Murat Caddesi ve bağlantılı sokaklarında içme suyu hattı bulunmaması sebebiyle İ.S.K.İ.’ye içme suyu hattı yaptırıldı.

    1.1.3.3. Yağmursuyu Kanalı Yapılması
    Çekmeköy merkez mahallesi Köroğlu ve Keçiağılı caddesinde yaklaşık 750 m, M. Sinan Caddeleri ve Necip Fazıl Caddesinde 705 m, Alemdağ Merkez Mahallesi Elmalı Sokak ve 145. Sokak ile Taşdelen Çamlık Mahallesi Buluş Sokak’ta toplam 600 m yağmursuyu kanalı yapılmıştır. Ayrıca Çekmeköy Çamlık Mahallesi sınırlarında bulunan Bahar Sokak’ta yağmursuyu kanalı yapımına ihtiyaç duyulmaktadır. İhtiyacı karşılamak üzere söz konusu iş ihale edilmiş toplam 418 m yağmursuyu kanalı yapılmıştır. İlçe sınırlarımız dâhilinde toplanda yaklaşık 2473 m yağmursuyu hattı yapılmıştır.

    1.2. ÜST YAPI HİZMETLERİ
    1.2.1. Taşdelen Ek Hizmet Binası Tadilatı

    Taşdelen Ek Hizmet Binasının bakım onarım ve tadilatının yapılması için uygulama projeleri hazırlanarak, tamirat ve tadilat çalışmaları yapılmış ve neticesinde belediyemize kullanışlı, modern bir hizmet binası kazandırılmıştır.

    1.2.2. Belediye Hizmet Binasının Yapımı Hazırlık Çalışmaları
    Tüm birimlerin tek çatı altında toplanarak daha verimli bir hizmetin sunulabilmesi amaçlı Belediye Başkanlık Binası yapımına ihtiyaç duyulmaktadır. Bununla ilgili proje ve gerekli etütler daha önceden hazırlanmış olup, bina inşaatına başlanabilmesi için hafriyat alımı ve nakli işinin bitirilmesi gerekmiştir. Bu nedenle hizmette süreklilik ve verimlilik ilkesi gereği söz konusu belediye binasının yapılacağı alanda hafriyat alımı ve nakli çalışmaları 15.06.2009 tarihi itibariyle bitirilmiştir. Çalışma sonucunda aşağıda belirtilen iş kalemleri ve miktarlar gerçekleştirilmiştir.

     

    Sıra No

    İmalatın Cinsi

    Miktarı

    1

    Makine ile yumuşak ve sert küskülük kazılması (m3)

    12.000,00   

    2

    Şantiye dışına kamyonla kazı malzemesi ve moloz nakli (Ton)

    24.000,00

     

    1.2.3. Araç Garajı ve Depo Sahası Düzenlemesi

    Alemdağ Ekşioğlu Mahallesi mezarlık yolu, su deposu yanında bulunan arazinin Çekmeköy Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü’ne ait araç garajı ve depo sahası olarak düzenlenmiştir.

    Dökümanlar
  • Müdürlük KVKK Aydınlatma Metni

    Fen İşleri Müdürlüğü İşlemlerinde Kişisel Verilerin İşlenmesine Yönelik

    Aydınlatma Metni

     

                Değerli vatandaşlarımız, Çekmeköy Belediyesi olarak kamusal hizmetlerimizi ve yükümlülüklerimizi yerine getirmek, vatandaşlarımıza hizmet vermek, bilgilendirmek, sosyal ve kültürel etkinlikler düzenlemek gibi süreçlerimizde sizlere ait kişisel verileri işleyebilmekteyiz. Kişisel verileriniz 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) kapsamında veri sorumlusu olarak Çekmeköy Belediyesi tarafından işlenmektedir. Kişisel verilerinizi genel ilkelere uygun olarak işlediğimizi ve kişisel verilerin güvenliğini sağlamak üzere gerekli tedbirleri aldığımızı belirtmek isteriz. İşbu aydınlatma metni Fen İşleri Müdürlüğü faaliyetleri kapsamında işlenen kişisel verilerinize ilişkin sizleri bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır.

     

    Ne Tür Veriler Topluyoruz?

    Fen İşleri Müdürlüğü’nün süreçlerinde işlediğimiz kişisel veriler şunlardır;

    o   Kimlik bilgileriniz (Ad, soyad, doğum tarihi, şirket unvanı, imza, imza sirküsü/beyannamesi, Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası, kimlik fotokopisi),

    o   İletişim bilgileriniz (Telefon numarası, elektronik posta adresi, adres),

    o   Mesleki deneyim bilgileriniz (Sicil numarası, Mesleki yetkinlik belgesi, Faaliyet Belgesi, Vergi Levhası, Oda Kayıt Belgeleri),

    o   Finansal bilgileriniz (Teminat mektubu, birim fiyat teklif mektubu, vergi/SGK borcu yoktur yazısı, hesap bilgisi, İBAN numarası, Ödeme Makbuzu)

    o   Hukuki işlem bilgileriniz (Veraset İlamı, adli makamlarla yazışmalardaki bilgiler, dava dosyasındaki bilgiler),

    o   Tapu bilgileriniz (Tapu bilgisi),

    o   Ceza mahkumiyeti ve güvenlik bilgileriniz (Adli sicil kaydı),

    o   Diğer (İmar Ruhsatı, iskan bilgisi, kapasite raporu, satış yetki belgesi, iş programı, Vekaletname, taahhütnameler, Ticaret Sicil Gazetesi)

     

    Bu Verileri Nereden Alıyoruz?

    İşlemiş olduğumuz verileri;

    o   Kurumumuza iletmiş olduğunuz dokümanlar ve sözlü bildirimleriniz aracılığıyla otomatik olmayan yollarla,

    o   Çeşitli dilekçe, sözleşme, form, tutanak aracılığı ile otomatik olmayan yollarla,

    o   Kurum personelimizce gerçekleştirilen inceleme ve araştırmalar ile otomatik olmayan yollarla,

    o   İlgili kamu kurum ve kuruluşlarından otomatik olmayan ve kısmen otomatik yollarla,

    o   Elektronik posta, telefon gibi araçlarla kısmen otomatik yollarla,

    o   İnternet adresimiz, sosyal medya hesaplarımız, Seri Nokta merkezlerimiz ve bu alanlarda yer alan formlar aracılığıyla otomatik yollarla, elde etmekteyiz. İlgili kişilerin, yakınlarına ve/veya üçüncü kişilere ait kişisel verileri paylaşmaları durumunda bu kişileri bilgilendirdiği ve gerekli hallerde açık rızalarını aldığı kabul edilir.

     

    Bu Verileri İşlemekteki Amaçlarımız Neler ve Hangi Hukuki Şarta Dayanıyoruz?

    Kanun kapsamında öngörülen veri işleme şartları şunlardır;

    o    Açık rızanın varlığı (“m.5/1”, “m.6”)

    o    Kanunlarda açıkça öngörülmesi (“m.5/2-a”),

    o    Fiili imkânsızlık nedeniyle rızasını açıklayamayacak durumda bulunan veya rızasına hukuki geçerlilik tanınmayan kişinin kendisinin ya da bir başkasının hayatı veya beden bütünlüğünün korunması için zorunlu olması (“m.5/2-b”)

    o    Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (“m.5/2-c”),

    o    Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (“m.5/2-ç”),

    o     İlgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması (“m.5/2-d”),

    o    Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (“m.5/2-e”),

    o    İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (“m.5/2-f”).

     

    Elde ettiğimiz bu verileri şu amaçlarımızı gerçekleştirmek için sizlerden talep etmekteyiz:

    o   Kimlik bilgilerinizi,

    o   Kimliğinizi tespit etmek, evrak kayıt süreçlerini gerçekleştirmek amacıyla (m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Müdürlüğümüze ait yönetmelikler, faaliyet kapsamımız, ilgili mevzuat kapsamında yer alan onay, belge verme, teminat iadesi, denetim, kontrol, takip, yetkili kurum ve kuruluşlar ile koordinasyon halinde çalışma iş ve işlemlerimizin yürütülmesi, yerine getirilmesi amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Kurumumuzda yer alan diğer birimler ve yetkili kurumlar ile koordinasyon, ortak süreç yürütülmesi işlemlerinin gerçekleştirilmesi, destek sağlama amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e),

    o   Müdürlüğümüz yetki alanı dahilinde gerçekleştirilen başvurularda talep doğrultusunda işlemleri yürütmek, ilgili kişiye talebi ve/veya talep sonucu hakkında bilgi vermek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Tedarikçilerimiz ile yaklaşık maliyet belirleme, ön görüşme, ihale ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi amacıyla (m.5/2-c, m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Yetkili kamu kurum ve kuruluşlara karşı bilgi verme, bildirimde bulunma yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f)

    o   İletişim bilgilerinizi,

    o   Kimliğinizi tespit etmek, evrak kayıt süreçlerini gerçekleştirmek amacıyla (m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Müdürlüğümüze ait yönetmelikler, faaliyet kapsamımız, ilgili mevzuat kapsamında yer alan onay, belge verme, teminat iadesi, denetim, kontrol, takip, yetkili kurum ve kuruluşlar ile koordinasyon halinde çalışma iş ve işlemlerimizin yürütülmesi, yerine getirilmesi amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Kurumumuzda yer alan diğer birimler ve yetkili kurumlar ile koordinasyon, ortak süreç yürütülmesi işlemlerinin gerçekleştirilmesi, destek sağlama amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e),

    o   Müdürlüğümüz yetki alanı dahilinde gerçekleştirilen başvurularda talep doğrultusunda işlemleri yürütmek, ilgili kişiye talebi ve/veya talep sonucu hakkında bilgi vermek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Tedarikçilerimiz ile yaklaşık maliyet belirleme, ön görüşme, ihale ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi amacıyla (m.5/2-c, m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Yetkili kamu kurum ve kuruluşlara karşı bilgi verme, bildirimde bulunma yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f)

    o   Mesleki deneyim bilgilerinizi,

    o   Kimliğinizi tespit etmek, evrak kayıt süreçlerini gerçekleştirmek amacıyla (m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Müdürlüğümüze ait yönetmelikler, faaliyet kapsamımız, ilgili mevzuat kapsamında yer alan çalışma iş ve işlemlerimizin yürütülmesi, yerine getirilmesi amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Kurumumuzda yer alan diğer birimler ve yetkili kurumlar ile koordinasyon, ortak süreç yürütülmesi işlemlerinin gerçekleştirilmesi, destek sağlama amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e),

    o   Müdürlüğümüz yetki alanı dahilinde gerçekleştirilen başvurularda talep doğrultusunda işlemleri yürütmek, ilgili kişiye talebi ve/veya talep sonucu hakkında bilgi vermek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Tedarikçilerimiz ile ön görüşme, ihale ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi amacıyla (m.5/2-c, m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Yetkili kamu kurum ve kuruluşlara karşı bilgi verme, bildirimde bulunma yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f)

    o   Finansal bilgilerinizi,

    o   Müdürlüğümüze ait yönetmelikler, faaliyet kapsamımız, ilgili mevzuat kapsamında yer alan teminat iadesi, takip, yetkili kurum ve kuruluşlar ile koordinasyon halinde çalışma iş ve işlemlerimizin yürütülmesi, yerine getirilmesi amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Kurumumuzda yer alan diğer birimler ve yetkili kurumlar ile koordinasyon, ortak süreç yürütülmesi işlemlerinin gerçekleştirilmesi, destek sağlama amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e),

    o   Müdürlüğümüz yetki alanı dahilinde gerçekleştirilen başvurularda talep doğrultusunda işlemleri yürütmek, ilgili kişiye talebi ve/veya talep sonucu hakkında bilgi vermek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Tedarikçilerimiz ile ihale ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi amacıyla (m.5/2-c, m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Yetkili kamu kurum ve kuruluşlara karşı bilgi verme, bildirimde bulunma yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f)

    o   Hukuki işlem bilgileriniz,

    o   Kurumumuzda yer alan diğer birimler ve yetkili kurumlar ile koordinasyon, ortak süreç yürütülmesi işlemlerinin gerçekleştirilmesi, destek sağlama amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e),

    o   Yetkili kamu kurum ve kuruluşlara karşı bilgi verme yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f)

    o   Tapu bilgileriniz,

    o   Evrak kayıt süreçlerini gerçekleştirmek amacıyla (m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Müdürlüğümüze ait yönetmelikler, faaliyet kapsamımız, ilgili mevzuat kapsamında yer alan onay, belge verme, teminat iadesi, izin verme, takip, yetkili kurum ve kuruluşlar ile koordinasyon halinde çalışma iş ve işlemlerimizin yürütülmesi, yerine getirilmesi amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Kurumumuzda yer alan diğer birimler ve yetkili kurumlar ile koordinasyon, ortak süreç yürütülmesi işlemlerinin gerçekleştirilmesi, destek sağlama amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e),

    o   Müdürlüğümüz yetki alanı dahilinde gerçekleştirilen başvurularda talep doğrultusunda işlemleri yürütmek, ilgili kişiye talebi ve/veya talep sonucu hakkında bilgi vermek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Yetkili kamu kurum ve kuruluşlara karşı bilgi verme yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f)

    o   Ceza mahkumiyeti ve güvenlik tedbiri bilgilerinizi,

    o   Tedarikçilerimiz ile ihale ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi amacıyla (m.5/2-c, m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Diğer bilgilerinizi,

    o   Kimliğinizi tespit etmek, evrak kayıt süreçlerini gerçekleştirmek amacıyla (m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Müdürlüğümüze ait yönetmelikler, faaliyet kapsamımız, ilgili mevzuat kapsamında yer alan belge verme, teminat iadesi, kontrol, takip, yetkili kurum ve kuruluşlar ile koordinasyon halinde çalışma iş ve işlemlerimizin yürütülmesi, yerine getirilmesi amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Kurumumuzda yer alan diğer birimler ve yetkili kurumlar ile koordinasyon, ortak süreç yürütülmesi işlemlerinin gerçekleştirilmesi, destek sağlama amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e),

    o   Müdürlüğümüz yetki alanı dahilinde gerçekleştirilen başvurularda talep doğrultusunda işlemleri yürütmek, ilgili kişiye talebi ve/veya talep sonucu hakkında bilgi vermek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Tedarikçilerimiz ile ihale ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi amacıyla (m.5/2-c, m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f),

    o   Yetkili kamu kurum ve kuruluşlara karşı bilgi verme, bildirimde bulunma yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla (m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f)

    işlemekteyiz. Bu verileri işlerken dayandığımız veri işleme şartları parantez içerisinde belirtilmiştir.

     

    Verileri Kimlerle Paylaşıyoruz?

    İşlemiş olduğumuz kişisel verileri

    o   İlgili yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi, bildirim gerçekleştirilmesi amacıyla görevli ve yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına,

    o   Yasal süreçlerin takip edilmesi ve/veya yürütülmesi amacıyla hizmet alınan tedarikçilerimize, yetkili kurum ve kuruluşlara,

    o   İş süreçlerinin yürütülmesi, takibi, denetimi amaçlarıyla hizmet alınan tedarikçilerimize, yetkili kurum ve kuruluşlara,

    o   İlgili kişi talebine ilişkin iş süreçlerinin yürütülmesi, işlemlerin gerçekleştirilmesi amacıyla yetkili kurum ve kuruluşlara

    aktarabilmekteyiz. Belirtilen üçüncü kişiler dışında kişisel verilerini ilgisiz ve yetkisiz üçüncü kişilerle paylaşmamaktayız.

     

    Kişisel Verilerin Saklanması ve İmha Edilmesi

    Kişisel verileriniz işlenmesi amacı doğrultusunda, işleme amacıyla bağlantılı ve ölçülü bir şekilde genel ilkelere uygun olarak işlenmekte ve saklanmaktadır. Kişisel verilerin güvenliği için Kanun kapsamında öngörülen her türlü teknik ve idari tedbir almaktayız. Kişisel verilerinizi işleme amacı ve sebebi, ilgili mevzuatın gerektirdiği süre ve hukuki yükümlülüklerimiz gibi unsurları gözeterek saklamaktayız.

     

    Kanun Kapsamındaki Haklarınız Nelerdir

    İlgili kişiler, kurumumuza başvuruda bulunarak;

    o   Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,

    o   Kişisel veri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

    o   Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

    o   Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

    o   Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

    o   Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

    o   İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

    o   Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme

    haklarına sahiptir. Haklarınıza ilişkin taleplerinizi https://www.cekmekoy.bel.tr/sayfa/kvkk-basvuru-formu adresinde yer alan formu kullanarak iletebilirsiniz. Talepleriz en kısa sürede ve nihayetinde en geç otuz (30) gün içerisinde ücretsiz olarak değerlendirilip karara bağlanacaktır. Değerlendirme ve karar verme işleminin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi durumunda Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret esas alınacaktır.

     

    İnternet Sitesi            : https://www.cekmekoy.bel.tr/

    Telefon Numarası     : 0 216 600 06 00

    E-Posta Adresi          : info@cekmekoy.bel.tr

    Adres                         : Merkez Mahallesi Piri Reis Caddesi No:5 Çekmeköy/İstanbul

    Dökümanlar
Fen İşleri Müdürlüğü Haberleri