Çekmeköy Belediyesi Seri Nokta

Muhtarlık İşleri Müdürlüğü Muhtarlık İşleri Müdürlüğü Faaliyetleri

1. İçişleri Bakanlığı talimatıyla kurulan müdürlüğümüz, Bakanlığın geliştirdiği " Muhtar Bilgi Sistemi " ve Belediyemizin geliştirmiş olduğu " Muhtar Mobil " ile muhtarların talep, öneri ve şikâyetlerini elektronik ortamda belediyemize iletmekte olup, gelen talepler Belediyemiz bünyesinde en geç 15 iş günü içinde tamamlanarak sistem üzerinden cevaplanmak,
2. 21 mahalle muhtarımızdan farklı yollardan gelen ( Whatsap, Telefon, dilekçe, sözlü vb ) taleplerde takip edilerek sonucuyla ilgili geri dönüş en kısa sürede ve zamanda dönüş yapmak,
3. Çekmeköy’ de bulunan Site, Dernek, Sivil Toplum Kuruluşlarıyla iletişim halinde olmak, onlardan gelen talepleri ilgili Müdürlüklere iletmek.
4. Çekmeköy Kent Konseyi ile Çekmeköy Belediyesi arasında ki koordinasyon ve iletişimini sağlamak.
5. Belediyemiz müdürlüklerinden oluşturduğumuz irtibat personellerimizle muhtarlarımızdan gelen başvuruların çözümü konusunda süreci hızlandırarak talep ve şikâyetlere en kısa sürede cevap vermek,
6. Muhtarlarımızın ( Elektrik, Su, Doğalgaz ) Abonelik süreçleri vb. birçok konuda gerekli desteği sağlamak.
7. Temsil ettiği Müdürlüğün görev alanına giren tüm iş ve işlemlerin; ilgili mevzuatına ve yönetmelikte belirlenen ilkelere uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
8. Personeli ekipmanı ve müdürlüğün sahip olduğu bilgi ve kaynakları; etkili, verimli ve ekonomik bir şekilde sevk ve idare etmek,
9. Alt birimler arasında koordinasyonu ve çalışma huzurunu sağlamak,
10. Muhtarlık İşleri Müdürlüğünü; Başkanlık Makamına, Belediyemizin Karar Organlarına, Belediyenin diğer idari birimlerine, müdürlüğün alt birimlerine ve gerektiğinde ilgili kişi ya da kurum ve kuruluşlarına karşı, şahsen ya da evrak üzerindeki imzasıyla temsil etmek.

Dökümanlar