a) Sağlık Hizmetleri
b) Veterinerlik Hizmetleri
c) İlaçlama Hizmetleri
ç) Sağlık Denetim Hizmetleri
d) Hasta Nakli ve Ölüm Raporu Tanzimi
Organizasyon şeması yukarıdaki gibidir. Büyütmek için üzerine tıklayın.
BİRİNCİ BÖLÜM
Amaç, Kapsam, Dayanak,Tanımlar,Kuruluş,Teşkilat Yapısı ve Temel ilkeler
Amaç
Madde 1- (1) Bu yönetmeliğin amacı, Çekmeköy Belediye Başkanlığı Sağlık İşleri Müdürlüğünün kuruluş,teşkilat yapısı,görev, yetki ve sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını düzenlemektir.
Kapsam
Madde 2- (1) Bu yönetmelik, Çekmeköy Belediye Başkanlığı Sağlık İşleri Müdürlüğünün kuruluş,teşkilat yapısı, görev, yetki ve sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını kapsar.
Dayanak
Madde 3- (1) Bu yönetmelik 5216 sayılı Büyükşehir Belediyesi Kanunu, 5393 sayılı Belediye Kanunu, 22.4.2006 tarih ve 26147 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan 2006/ 9809 sayılı Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına İlişkin Esaslar hakkında Bakanlar Kurulu Kararı ile Çekmeköy Belediye Meclisinin 11.04.2009 tarih ve 16 sayılı kararına dayanılarak hazırlanmıştır.
Tanımlar
Madde 4- (1) Bu yönetmeliğin uygulanmasında;
Başkan | : Çekmeköy Belediye Başkanını ve/veya adına yetki verdiği yardımcısını, |
Başkanlık | : Çekmeköy Belediye Başkanlığını, |
Birim | : Müdürlük teşkilat yapısına ve faaliyet nevine göre hizmet veren bölümü, |
Diğer Memur Personel | : Müdürlükte görevlendirilen zabıta, tahsildar, yoklama memurları gibi memurları, |
Diğer Sağlık Personeli | : Müdürlükte görevli biyologu, pedagogu, hemşireyi, sağlık memurunu, ebe’yi, |
İlçe | : Çekmeköy ilçesini, |
İşçi | : Müdürlükte görevli şoför, temizlik,sokak hayvanlarını rehabilitasyon işçilerini |
Kalem Personeli | : Müdürlükte görevli taşınır kayıt ve kontrol yetkilisini, avans/avans kredi mutemedini bilgisayar işletmeni- yazım memurunu, cenaze-nüfus-hasta nakil işleri memurunu,sağlık muayene cüzdanları takip memurunu,arşiv görevlisini, |
Müdür | : Sağlık İşleri Müdürünü, |
Müdürlük | : Sağlık İşleri Müdürlüğünü, |
Nöbetçi tabip | : Müdürlükte resmi tatillerde görevli tabibi, |
Sağlık merkezi | : Çekmeköy Belediyesi Sağlık Merkezi Bütçe İçi İktisadi İşletmesini, |
Şef | : Müdürlükte görevli kalem şefini, |
Tabip | : Müdürlükte görevli tabipleri, |
Veteriner hekim | : Müdürlükte görevli veteriner hekimi, ifade eder. |
Kuruluş
Madde 5- (1) Müdürlük 5393 sayılı yasanın 48.maddesine istinaden Çekmeköy Belediye Meclisinin 11.04.2009tarih ve 16 sayılı kararı ile kurulmuştur.
Teşkilat yapısı
Madde 6- (1) Müdürlük vermiş olduğu hizmet nevine göre;
(2) Hizmet nevine göre yapılanan müdürlük müdür, müdür yardımcısı, şef, baştabip, tabip, veteriner hekim, diğer sağlık personeli, kalem personeli, diğer memur personel ve işçilerden oluşur.
Temel ilkeler
Madde 7- (1) Müdürlüğün varlık nedeni önce insan;önce sağlık ilkesinden hareketle sağlıklı birey, sağlıklı aile, sağlıklı çevre, sağlıklı toplum için katkıda bulunmaktır.
2) Müdürlük genel olarak;
İKİNCİ BÖLÜM
Müdürlüğün,Birimlerin Görev, Yetki ve Sorumlulukları
Müdürlüğün görev,yetki ve sorumlulukları
Madde 8- (1) Müdürlüğün görev, yetki ve sorumluluklarını ilgili mevzuat belirler.
(2) Müdürlüğün görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
(3) Müdürlük görevlerini esas itibariyle mahiyetinde çalışan kadrolu personel eliyle yürütür. Kadrosunda göreve ve ihtiyaca uygun personel bulunmaması halinde temini için ilgili mevzuatın öngördüğü yetkileri kullanır.
(4) Müdürlük görevlerini çalışan personelin aldıkları eğitime, mesleğine, kadro ve görevlendirme durumuna göre oluşturulan birimler vasıtasıyla yerine getirir. Faaliyetlerin daha hızlı,etkin,verimli ve düzenli olması bakımından birimler bazında yapılanmayı öngörür.
(5) Müdürlüğün, görev, yetki ve sorumlulukları birimlerin dolayısıyla mahiyetinde bulunan personelin görev yetki ve sorumlulukları ile kaimdir. Kasıt, ihmal, kusur gibi sorumluluklar öncelikle görevli personel açısından şahsidir.
Birimlerin görev yetki ve sorumlulukları
Madde 9- (1) Birimlerin görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
Müdürlük Personelinin atanma usulleri Görev Yetki ve Sorumlulukları,Vekalet
Müdürün unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 10- (1) Müdürün unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Müdürün görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Şef’in unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 11- (1) Müdürlük kalem şefinin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Şefin görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Tabip’in unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 12- (1) Tabip’in unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Tabip’in görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Veteriner hekim’in unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 13- (1) Veteriner hekim’in unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Veteriner hekim’in görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Hemşire’nin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 14- (1) Hemşire’nin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Hemşire’nin görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Ebe’nin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 15- (1) Ebe’nin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Ebe’nin görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Sağlık memuru’nun unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 16- (1) Sağlık memurunun unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Sağlık memurunun görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Evrak kabul kayıt memurunun unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 17- (1) Evrak kabul kayıt memurunun unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Evrak kabul kayıt memurunun görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Taşınır kayıt ve kontrol yetkilisi ’nin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 18- (1) Taşınır kayıt ve kontrol yetkilisinin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Taşınır kayıt ve kontrol yetkilisinin görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Sağlık muayene cüzdanları takip memurunun unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 19- (1) Sağlık muayene cüzdanları takip memurunun unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Sağlık muayene cüzdanları takip memuru’nun görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Avans/avans kredi mutemedinin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 20- (1) Avans/Avans kredi mutemedi unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Avans/avans kredi mutemedinin görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Bilgisayar işletmeninin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 21- (1) Bilgisayar İşletmeni’nin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Bilgisayar işletmeninin görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Cenaze-nüfus-hasta nakil işleri memurunun unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 22- (1) Cenaze-nüfus- hasta nakil işleri memurunun unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Cenaze-nüfus- hasta nakil işleri memurunun görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Arşiv görevlisi memur’un unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 23- (1) Arşiv görevlisi memur’un unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Arşiv görevlisi memurun görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
Diğer memur personelin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri;görev yetki ve sorumlulukları
Madde 24- (1) Diğer memur personelin unvan ve nitelikleri ile atanma usulleri genel olarak şunlardır.
(2) Diğer memur personelin görev, yetki ve sorumlulukları genel olarak şunlardır.
İşçi Personel
Madde 25- (1) Müdürlük hizmetinin yürütülmesinde yeteri kadar işçi personel görev yapar
(2) İşçi personel müdürlük görevleri kapsamında müdür tarafından kendilerine verilen görevleri yerine getirir.
(3) Müdür tarafından tevdi edilen görevleri dikkat ve özenle yerine getirir
Vekalet
Madde 26- (1) Müdür dahil tüm personelin izinli veya hastalık nedeni ile istirahatte bulunduğu durumlarda izinli veya raporlu olan personelin görevi;yerine vekaleten bırakılacak personel vasıtasıyla yerine getirilir.
(2) Vekaleten görevlendirme,göreve uygun nitelikte kişiler arasından,müdürün uygun görmesi/önerisi üzerine Başkanlık onayı ile müdürlük içinden veya dışından yapılır.
(3) Vekil,vekaleten yürütülen görevin idari,mali,cezai ve sair tüm sorumluluğundan mesuldür.
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
İşbirliği ve Koordinasyon,Görevin Planlanması,Kullanılan Program,Defterler, Standart Formlar ve Klasörler
İşbirliği ve koordinasyon
Madde 27- (1) İşbirliği ve koordinasyon sözlü,yazılı diyalogla kurulabilir.
(2) Müdürlük içi birimler ile her birimde çalışan personel arası işbirliği ve koordinasyon müdür tarafından sağlanır.
(3) Birimde çalışanlar görevlerini işbirliğine ve koordinasyona dayalı bilinçle yerine getirmek zorundadır.
(4) İşbirliği ve koordinasyon konuları gerektiğinde ilgili personellerin katılacağı müdürlük içi toplantılarda görüşülür,karara bağlanır.
(5) Diğer müdürlükler dahil harici kurum ve kuruluşlarla olası işbirliği ve koordinasyon duruma göre müdür,Başkan Yardımcısı,Başkan tarafından sağlanır.
Görevin planlanması
Madde 28- (1) Müdürlük,görevlerini ifa ve stratejik hedeflerini gerçekleştirmek için verimli etkin ve düzenli bir çalışmayı öngörür.
(2) Bu kapsamda özellikle teknik personel “tabip,veteriner hekim,hemşire gibi” bakımından iş programı yapar. Aylık görev ve nöbet listeleri düzenleyerek ilgililere tebliğ eder.
(3) Her birim personeli görev,yetki ve sorumlulukları dahilinde Müdürlük Stratejik hedeflerinin gerçekleştirilmesinden sorumludur.
Kullanılan defterler
Madde 29- (1) Müdürlükte kullanılan defterler mevzuata ve ihtiyaca göre belirlenir.
(2) Müdürlükte kullanılan ve belirlenen defterler genel olarak şunlardır.
Kullanılan standart formlar
Madde 30- (1) Müdürlükte kullanılan formlar standart olup dahili ve harici olarak belirlenir.
(2) Müdürlükte kullanılan dahili (müdürlük kaynaklı) formlar genel olarak şunlardır.
(3) Müdürlükte kullanılan harici (dış kaynaklı) formlar genel olarak şunlardır.
Kullanılan klasörler
Madde 31- (1) Müdürlükte kullanılan klasörler arşiv yönetmeliğine ve ihtiyaca göre belirlenir.
(2) Müdürlükte kullanılan klasörler genel olarak şunlardır.
Dosyalama ve arşivleme
Madde 32- (1) Hizmet yılı içerisinde müdürlüğe gelen ve giden evrak ile ekleri,üzerinde yapılacak herhangi bir işlem kalmadığında arşiv görevlisince,kullanılan ait olduğu klasörde hıfz edilir. (dosyalanır.)
(2) Dosyalama,ait olduğu yıl için geçerlidir.
(3) Yıl sonu geldiğinde,klasörler birim arşivine “her an ihtiyaç olacakmış düşüncesinden hareketle” nakledilir. Kurum arşivine teslime kadar aynı ad altında düzenli bir şekilde muhafaza edilir.
(4) Arşivleme konusunda mümkün olduğunca teknolojiden yararlanılır.
BEŞİNCİ BÖLÜM
Çeşitli ve Son Hükümler
Yürürlükten kaldırılan hükümler
Madde 33- (1) Belediye yasası gereği hazırlanmış olan Sağlık İşleri Müdürlüklerine ait yönetmelikler bu yönetmeliğin yürürlüğe girmesiyle yürürlükten kalkar.
Yürürlük
Madde 34- (1) Bu yönetmelik;Çekmeköy Belediye Meclisinin kabulü ve Mahallin en büyük mülki idare amirine sunulmasıyla yürürlüğe girer.
Yürütme
Madde 35- (1) Bu yönetmelik hükümlerini Çekmeköy Belediye Başkanı yürütür.
1. Muayene Hizmetleri : Müdürlük Sağlık İşleri ve Veteriner İşleri Birimleri olarak hayvan sağlığına yönelik muayene klinik hizmetleri yapmaktadır.
2. Denetim hizmetleri : Müdürlük Sağlık İşleri ve Veteriner İşleri birimleri olarak gıda üretim, satış ve toplu tüketim yerlerinin denetim hizmetlerini yapmaktadır.
3. İlaçlama Hizmetleri : Çevresel sağlık alanında kapalı alanlar,açık alanlar,dereler v.s vektörle mücadelede ilaçlama çalışmalarını yapmaktadır.
4. Ambulans Hizmetleri : Hastalarımızın sağlık kuruluşlarına nakli ve sağlık kuruluşlarından adreslerine nakli konusunda hizmet verilmektedir.
5. Koruyucu Sağlık Hizmetleri : Halk sağlığına yönelik belediye mücavir alanında mevcut bulunan sağlık konularında halkı bilinçlendirmek amacı ile panel,seminer ve eğitim hizmetleri vermektedir.
6. Kısırlaştırma ve Islah hizmetleri : Sınırlarımız dahilindeki başıboş hayvanların toplatılması,kısırlaştırılması ve aşılanması hizmetlerini sağlanmaktadır.
1.Muayene Hizmetleri : Sağlık İşleri Müdürlüğüne bağlı Veteriner İşleri Birimimizce hayvan sağlığına yönelik muayene klinik hizmetleri yapmaktadır.
2.Denetim hizmetleri : Sağlık İşleri Müdürlüğümüz e bağlı Veteriner İşleri birimleri tarafından gıda üretim, satış ve toplu tüketim yerlerinin denetim hizmetleri yapılmaktadır.
3.İlaçlama Hizmetleri : Çevre sağlığına yönelik kapalı ve açık alanlarda ilaçlama çalışmaları yapılmaktadır.
4.Ambulans Hizmetleri : Hastalarımızın sağlık kuruluşlarına nakli ve sağlık kuruluşlarından adreslerine nakli konusunda hizmet verilmektedir.
5.Koruyucu Sağlık Hizmetleri : Halk sağlığına yönelik belediye mücavir alanında mevcut bulunan sağlık konularında halkı bilinçlendirmek amacı ile panel ,seminer ve eğitim hizmetleri verilmektedir.
6.Kısırlaştırma ve Islah hizmetleri : Sınırlarımız dahilindeki başıboş sokak hayvanların toplatılması, kısırlaştırılması ve aşılanması hizmetleri sağlanmaktadır.
Sağlik İşleri Müdürlüğü 2015 Yılı Faaliyet Bilgileri |
||
S. No |
Faaliyet Konusu |
Faaliyet Sayısı |
Sağlık Hizmetleri |
||
1 |
Cenaze Nakil Sayısı |
43 |
2 |
Ölüm Belgesi Verilen Kişi Sayısı |
250 |
3 |
Hasta Nakil Hizmeti verilen Kişi Sayısı |
1462 |
Veterinerlik Hizmetleri |
||
1 |
Muayene Edilen Hayvan Sayısı |
707 |
2 |
Sahiplendirilen Köpek Sayısı |
310 |
3 |
Toplanan Hayvan Sayısı |
1945 |
4 |
Kısırlaştırılan Köpek Sayısı |
527 |
5 |
Kısırlaştırılan Kedi Sayısı |
180 |
6 |
Aşılanan Köpek Sayısı |
951 |
7 |
Aşılanan Kedi Sayısı |
277 |
8 |
Vektör İlaçlama Sayısı |
240 |
9 |
Kemirgen İlaçlama Sayısı |
96 |
10 |
Dezenfeksiyon Sayısı |
29 |
• Cenaze Nakil Hizmetleri :
• Ölüm Belgesi Verilmesi Hizmeti : Belediyemiz sınırları içerisinde vefat eden vatandaşlarımızın ölüm belgeleri düzenlenmiş olup ulusal veri tabanına işlenmesi sağlanmıştır.
• Ambulans Hizmetleri : Belediyemize müracaat eden hastalarımızın sağlık kuruluşlarına naklinde ve sağlık kuruluşlarından ikamet ettikleri adreslere bırakılması hizmetleri hasta nakil ambulanslarımızca yaptırılmıştır.
Belediyemize müracaat eden hastalarımızın sağlık kuruluşlarına naklinde ve sağlık kuruluşlarında ikamet ettikleri adreslere bırakılması hizmetleri hasta nakil ambulanslarımızca yaptırılmıştır.
01.01.2015-31.12.2015 tarihleri arasında hasta nakli gerçekleştirilmiştir.
• Denetleme Faaliyeti : Belediye sınırları içerisinde, sıhhi müesseseler ve Semt pazarlarında gıda satışı yapan tezgahlar Sağlık İşleri Müdürlüğümüz tarafından denetlenmiştir
VETERİNER İŞLERİ FAALİYETLERİ
• Muayene Hizmetleri : Sağlık işleri Müdürlüğümüze bağlı Veterinerlik Birimine müracaat eden vatandaşlarımızın kedi ve köpeklerinin muayeneleri yapılmıştır. 01.01.2015-31.12.2015 tarihleri arasında müdürlüğümüzce 707 adet hayvan muayenesi yapılmıştır.
• Hayvan Toplama Faaliyetleri : Belediyemiz sorumluluk alanı içerisinde 5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu doğrultusunda sahipsiz ve başıboş sokak hayvanları işaretlenmek, ( kulak küpesi ve çip uygulanmak) tedavileri aşıları yapılmak ve kısırlaştırılmak üzere toplatılmıştır.
01.01.2015-31.12.2015 tarihleri arasında ekiplerimizce 1945 Adet sokak hayvanı toplatılmıştır.
• Kısırlaştırma Hizmetleri : Ekiplerimizce toplanan başıboş hayvanlar geçici hayvan bakım evinde kısırlaştırılıp aşılanıp kulaklarına küpe takılmak suretiyle tekrar alındıkları ortama bırakılmıştır. 01.01.2015-31.12.2015 tarihleri arasında 527 köpek ve 180 kedi kısırlaştırması yapılmıştır.
• Aşılama Hizmetleri : sağlık İşleri Müdürlüğümüze bağlı veteriner işleri birimine müracaat eden vatandaşlarımızın sahipli oldukları hayvanlara dönemsel aşılar yapılmıştır.01.01.2015-31.12.2015 tarihleri arasında 1228 adet hayvanın aşılama işlemleri yapılmıştır.
• Sahiplendirme : Geçici hayvan bakım evinde kısırlaştırılan ve aşılanan kedi ve köpekler 5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanunu doğrultusunda 310 adet sahiplendirme yapılmıştır.
Belediyemiz sınırları içerisinde ekiplerimizce toplanan sokak hayvanları Geçici Hayvan Bakımevine götürülerek, muayeneleri, gerektiğinde tedavileri aşıları yapılıp, kısırlaştırılıp kulak küpesi takıldıktan sonra mikroçip uygulanarak 5199 Sayılı Kanun gereği alındığı yere bırakılmaktadır.
• laçlama Hizmetleri : Vatandaşlarımızın müracaatları doğrultusunda konut ve işyerlerinde vektörel ilaçlama yapılmıştır.
İlaçlanan Mesken Sayısı:240
Belediyemize ait parklarımızın ilaçlanması yapılmıştır.
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİNE YÖNELİK
6698 SAYILI KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU KAPSAMINDA
AYDINLATMA METNİ
Çekmeköy Belediyesi, yürütmekte olduğu faaliyetler nedeniyle kişisel verilerinizin işlenmesinde 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“KVKK”) uygun olarak gerekli her türlü teknik ve hukuki tedbiri almaktadır. İlgili kişiler, kişisel verilerinin işlenmesi, üçüncü kişilere aktarılması, kişisel veri toplamanın hukuki sebepleri ile KVKK’da yer alan hakları konularında detaylı bilgiye aşağıdaki aydınlatma metninden ulaşabilirler.
A. İşlenen Kişisel Veriler, Veri İşleme Amacı,Toplama Yöntemi ve İşlemenin Hukuki Sebebi
Çekmeköy Belediyesi’nin, veri işleme esnasında dayandığı hukuki sebepler şunlardır:
Veri İşleme Amacı |
İşlenen Kişisel Veriler |
Veri İşleme Şartları |
Veri Toplama Yöntemleri |
Hayvan Muayene ve Rehabilitasyon Hizmetleri Hayvan Sahiplendirme Hizmeti Hasta Nakil Aracı Hizmeti |
Adı Soyadı Telefon Numarası E-Posta TCKN
|
m. 5/2-ç, e ve f. |
Seri nokta ve ilgili kişinin kendisinden (Otomatik olmayan yollarla) |
İlaçlama Hizmeti |
Adı Soyadı Telefon Numarası Adres Makbuz Fakirlik Belgesi |
m. 5/2-ç e ve f. |
Seri nokta ve ilgili kişinin kendisinden (Otomatik olmayan yollarla) |
Ölüm Belgesi Verilmesi Hizmeti – Cenaze Nakil Hizmeti |
Adı Soyadı Telefon Numarası Adres İmza Kimlik |
m. 5/2-ç, e ve f. |
İlgili kişinin kendisinden (Otomatik olmayan yollarla) |
Denetim Hizmetleri |
Adı Soyadı İmza |
m. 5/2-ç, e ve f. |
İlgili kişinin kendisinden (Otomatik olmayan yollarla) |
Okullarda Verilen Eğitim Hizmetleri |
Adı Soyadı Unvan İmza |
m. 5/2-f. |
İlgili kişinin kendisinden ve tutanaktan (Otomatik olmayan yollarla) |
Talep ve Şikayetlerin Yanıtlandırılması |
Adı Soyadı TCKN Telefon Numarası E-Posta Başvuru Konusu |
m.5/2-c, ç ve e. |
İlgili kişinin kendisinden, telefon, e-posta, sözlü ve web aracılığıyla (Otomatik olan veya otomatik olmayan yollarla) |
B. Kişisel Verilerin Aktarılması
İşlenen kişisel veriler yukarıdaki amaçlarla ve KVKK’nın belirlediği koşullar çerçevesinde aktarılabilmektedir. Aktarıma ilişkin detaylı bilgi içeren tablo, aşağıda yer almaktadır:
Veri Aktarma Amacı |
Aktarılan Alıcı Grupları |
Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi |
İlgili ve yetkili kamu kurum ve kuruluşları |
C. İlgili Kişinin Hakları
Herkes, KVKK’nın 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahiptir;
1.Kişisel verisinin işlenip işlenmediğini öğrenme,
2. Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
3. Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
4. Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
5. Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
6. KVKK ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
7. İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
8. Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Herkes bu haklarına ilişkin taleplerini Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e uygun bir şekilde Belediyemize iletebilir. Talepler en kısa sürede ve nihayetinde en geç otuz (30) gün içerisinde ücretsiz olarak değerlendirilip karara bağlanacaktır.
Değerlendirme ve karar verme işleminin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi durumunda Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret esas alınacaktır.
Değerli Hemşerilerim,
13 yıl önce Modern Çekmeköy, Model Çekmeköy sloganı ile çıktığımız bu yolda, bugün model alınan bir kent ortaya çıkarmamızda “Bu şehri birlikte kurduk birlikte yönetiyoruz” şiarının son derece önemli olduğunu düşünüyorum.
Görev süremiz boyunca, İlk günkü heyecanımızı ve azmimizi kaybetmeden, bize inanan Çekmeköy halkı ile iletişimimizi hiç koparmadan yolumuza devam ettik. Bize inanan halkımızın güvenini boşa çıkarmadık. İlk günkü aşkla aynı samimiyet ve gayretle ilçemizin ihtiyaçlarını belirledik ve bu doğrultuda çalıştık. Değişen ve gelişen dünyaya ayak uyduran, insanların ihtiyaçlarına cevap verecek yeni projeler üretirken şehrimize özel çabalarımız sonucu ; metro, devlet hastanesi ve nikah sarayını, kazandırdık. Engelsiz yaşam merkezi, kapalı spor kompleksleri, yeni okullar, aile sağlığı merkezleri, kütüphaneler, kültür merkezleri, parklar, spor alanları, sosyal donatı alanları gibi birçok projeyi hayata geçirerek vatandaşlarımızın hizmetlere kolayca ulaşımını sağladık. Ayrıca kültür-sanat alanında ulusal ve uluslararası projelere imza atarak ilçemizin marka değerini yükselttik. Artık Çekmeköy İstanbul’un göz bebeği konumunda.
Geleceğimizi şekillendiriyoruz
Şimdi sıra geleceğimizi şekillendirmekte diyerek aynı kararlılıkla yeni projeler üretiyor, insan yaşamının bir parçası olan değişim, gelişim, dijitalleşme ve teknolojiyi yakından takip ediyoruz. 2022 yılında çalışmalarına başladığımız ve başlayacağımız; Teknopark, Crea Centers, Gençlik ve eğitim kampı, kültür merkezi niteliğinde iki yeni kütüphane, yeni prestij caddeler, spor kompleksleri ve okular, sosyal tesisler ve orman okulu, kapalı otopark ve emniyet binası, sosyal medya akademisi, espor merkezi ve oyun girişimciliği merkezimizle 7’den 70’e tüm Çekmeköylülere hitap edecek projelerimizle vatandaşlarımızın hizmetinde olacağız. Sizlerden aldığımız güçle, gelenekten geleceğe daha yaşanılabilir bir Çekmeköy için çalışmalarımızı sürdüreceğiz.
Tarlada İzimiz Harmanda Yüzümüz Var
Büyük Çekmeköy ailem; 13 yılı anlatmaya aslında kelimeler yetmez. İlçemizin her sokağında, her caddesinde izimiz var. Tabiri caizse tarlada izimiz harmanda yüzümüz var. Çıktığımız bu kutsal yolda sokağı süpüren kardeşimden, özverili çalışmalar yapan mesai arkadaşlarıma ve başkan yardımcılarımıza kadar emeği geçen herkesten Allah razı olsun. Ayrıca bu şehirde halkımıza hizmet ederken ebediyete uğurladığımız yol arkadaşlarımıza da sizlerin huzurunda Allah’tan rahmet diliyorum.
Birlik, beraberlik, sevgi ve muhabbetle Çekmeköy’ün yarınları için mücadele etmeye devam edeceğiz.
Ahmet POYRAZ
Çekmeköy Belediye Başkanı
Ahmet POYRAZ
Çekmeköy Belediye Başkanı
1964 yılında, Rize'nin Çayeli ilçesinde doğmuştur.
Eğitim hayatının ilk ve ortaokul öğrenimini İstanbul’da, lise öğrenimini Rize’de, yüksek tahsilini de yurtdışında tamamlamıştır.
Tahsil hayatından sonra dedesinin kurduğu aile şirketlerinde yöneticilik yapmıştır.
Siyasi kariyerine 2003 yılında AK Parti Ümraniye İlçe Başkanı olarak başlamıştır.
İki dönem bu görevi yürütmüş ve 2008 yılında Çekmeköy Belediye Başkanlığı için görevinden ayrılmıştır.
2009 yerel seçimlerinde kurucu Çekmeköy Belediye Başkanı olan Ahmet Poyraz, 2014 ve 2019 yerel seçimlerinde de seçilerek, üç dönemdir bu görevi yürütmektedir.
Evli olan Ahmet Poyraz üç çocuk babasıdır.