Özel Kalem Müdürlüğü

Cemil KURDOĞLU
Özel Kalem Müdürü

İletişim:
+90 (216) 600 0600

Dahili:
2200

E-posta:
cemilkurdoglu@cekmekoy.bel.tr

Müdürlük E-posta:
ozelkalem@cekmekoy.bel.tr

Özgeçmiş

Özgeçmiş

   1983 yılında Rize’de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Rize’de tamamlayan Cemil Kurdoğlu, Akdeniz Üniversitesi Kamu Yönetimi bölümünden mezun olduktan sonra vatani görevini Şırnak’da tamamladı.

   2008-2011 yılları arasında Halk Bankası Genel Müdürlüğü Esnaf ve KOBİ Bankacılığı’nda uzman olarak çalıştı. 2012 yılında İstanbul İl Özel İdaresi’nde AB ve Proje Uzmanı olarak çalışmaya başlayarak, Devlet ve Avrupa Birliği projelerinde aktif görevler üstlendi. İllerimiz AB’ye Hazırlanıyor, Valiliklerde AB işleri İçin Kapasite Oluşturulması, Android İstanbul, Afet Durumunda Kamuda Veri Güvenliği, Mükemmeliyet Merkezi gibi projeler, yöneticilik yaptığı çalışmalar arasında yer alıyor.

   2014 yılında çıkarılan Büyükşehir Yasası ile İl Özel İdaresi’nin kapanmasının ardından, Çekmeköy Belediyesi Basın Yayın Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nde Şef olarak göreve başlayan Kurdoğlu, 2016 yılının Şubat ayında Çekmeköy Belediyesi Özel Kalem Müdürü olarak atandı.

  Yoğun iş temposunun yanında Sivil Toplum Kuruluşları üyelikleri ve sosyal sorumluluk projelerinde de aktif roller üstlenen Kurdoğlu, İ.B.B Gençlik Meclisi’nde yöneticilik yaptı. Kurdoğlu aynı zamanda sosyal medya alanında dünyanın ilk Sivil Toplum Kuruluşu olan Uluslararası Sosyal Medya Derneği’nin (USMED) Yönetim Kurulu’nda Başkan Yardımcısı olarak görev yapıyor.

   Yüksek Lisans eğitimine devam eden Cemil Kurdoğlu, İngilizce biliyor.

  • Başkanlığa intikal eden tüm sözlü ve yazılı istek ve talepleri randevuları, programları günlük olarak takip etmek ve başkanın zamanının çok iyi bir biçimde planlanmasına yardımcı olmak.
  • Başkanlığın tüm iletişim ve haberleşmesini sağlamak.
  • Başkanlığın özel ve resmi, müdürlüğün tüm yazışmalarını takip etmek ve sonuçlandırmak.
  • Belediye Başkanı ile görüşme talebinde bulunanların isteklerini değerlendirip, görüştürülmesi ve ilgili birimlere yönlendirilmesini sağlamak.
  • Başkanlığa gelen mektup ve dilekçeleri değerlendirmek, ilgili birimlere sevkini sağlamak, Başkanın görmesi gerekenleri üst yazıyla konu özetlenerek başkanın onayına sunmak.
  • Belediyenin yapacağı programların gün ve saatlerini belirlemek, Belediye Başkanının katılacağı yada katılmayacağı programların ön çalışmalarını yaparak temsil edilmesini sağlamak.
  • Resmi törenlerin ve belediyenin programlarının hazırlanmasında ilgili birim ve kuruluşlarla koordinasyonu sağlamak.
  • Başkanlık ve Belediye birimleri arasında koordinasyonu sağlamak.
  • Programların içeriğini, kimlerin davet edileceğini, davetlerin takip edilmesini ve katılımlarını sağlamak.
  • Belediye Başkanının yurt içi ve yurt dışında katılacağı toplantı programlarının gerekli hazırlıklarını yapmak, iletişim, gidiş-geliş ve konaklama rezervasyonlarını organize etmek.
  • Belediye Başkanının yurt içi ve yurt dışı misafirlerini karşılamak, ağırlamak ve uğurlama hizmetlerinin yerine getirilmesini sağlamak ve bu konuda gerekli organizasyonları yapmak.
  • Başkanlık Makamının verdiği diğer görevleri yapmak. 
Güncelleme Tarihi : 17 Eylül 2020 Perşembe

Lütfen telefonunuzu dik konuma getirin.